GEMPAR! Gambar dan Video Nurul Izzah Terjawab

You may also like...

7 Responses

  1. mizi says:

    padan muka ko najib ko ingat rakyat bodoh

  2. afif says:

    ingT juga bro..nak tuduh tu..kalau tak betul tu fitnah tu besar mana.

  3. admin says:

    pada pandangan saya.. video dan gambar nie semuanya direka reka… memang bukan sahih kalau mengikut gambar nie… ini semua rekaan semata mata oleh pihak tak bertanggungjawab…

  4. adita says:

    jauh panggang dari api…siottt…tak ada rupa langsung…aku yg dekat dng izzah aku tahu la rambut dia mcm mana bila tidak bertudung….comel dr gambar ni….tak malu ke mengaibkan orgggg….ingat..allah melihat perbuatan mu

  5. broman says:

    Salam..Videotu kan memang dah betul..wan azizahja mengaku anaknya buat scandal..korangla pulak kata tak…mn lah otak korangni..
    kl kita dah suka dg orgtu apapun org buat semua betul..kl anak korang tak buat mcmtu nakke korang korang mengaku..fikir2kanlahye..jg smpi kt jd bersubahat..hukum man didunia tak nampak..di akhirat kita tak nampk..key..

  6. yuni says:

    xtau nk kata apa…takut jatuh fitnah klu salah..

  7. Memang hebat la pelakon dlm video tu, sebijik ditiru aksi Nurul Izzah kan..